Kamis, 19 November 2015

Latihan Inkontinens untuk wanita semua peringkat umur

Latihan Inkontinens untuk wanita semua peringkat umur

Tidak ada yang lebih merisaukan bagi wanita daripada yang mempunyai untuk menangani masalah lemah kawalan kencing. Saya telah secara peribadi melakukan senaman mengetatkan faraj untuk tahun sekarang dan saya telah mendapati ia menjadi salah satu cara yang terbaik untuk mengendalikan pundi kencing terlalu aktif.

Dalam dunia kita hari ini kita semua pada satu masa atau yang lain mengambil makanan, yang tidak sihat untuk badan kita, oleh itu kita membangunkan semua penyakit-penyakit luar biasa yang dinamakan. Saya telah melakukan banyak penyelidikan dari membaca buku-buku perubatan semula jadi dan mencari maklumat kesihatan penting dalam talian. Kita mempunyai begitu banyak penyakit yang berbeza hari ini, bahawa nampaknya mereka tidak wujud beratus-ratus tahun yang lalu. Persoalan sebenar ialah, mengapa?

Mula Pengukuhan Pundi Kencing Anda Hari Ini

Pengukuhan vagina dan pundi kencing anda, boleh membantu melindungi anda daripada mendapat penyakit dan mungkin juga kanser. Satu perkara yang saya akan menggalakkan mana-mana wanita lakukan adalah, pergi pada diet makanan mentah, di mana anda makan apa-apa tetapi buah-buahan mentah dan sayur-sayuran. Anda mungkin lebih banyak tenaga dan kabus mental jahat anda berurusan dengan setiap hari, hanya boleh hilang.

Saya secara peribadi telah mendapati bahawa makan buah-buahan mentah mentah dan sayur-sayuran adalah salah satu perkara yang terbaik yang pernah saya boleh lakukan untuk meningkatkan kesihatan saya dan saya percaya ia akan meningkatkan anda juga. Makanan mentah bukan sahaja memberi tenaga kepada badan anda, tetapi mereka juga membersihkan dan menyahtoksik seluruh sistem anda. Ini boleh membantu meningkatkan kesihatan faraj anda dan pundi kencing anda.

Makan sihat dan melakukan senaman Kegel boleh membantu mengurangkan masalah lemah kawalan kencing anda! Terdapat banyak kajian perubatan dalam talian, yang membuktikan keberkesanan menjalankan faraj. Malah, wanita tua yang berada di dalam rumah penjagaan boleh mendapat manfaat daripada melakukan senaman ini mudah. Ia mungkin untuk seorang wanita tua untuk melihat hasil yang positif dalam tempoh tiga bulan.

Perubatan pencegahan Is The Way Untuk Masa Depan Yang Lebih Sihat

Jika anda seorang wanita muda dan sekarang anda tidak mempunyai sebarang masalah dengan pundi kencing anda, jangan berfikir bahawa pada masa akan datang anda tidak akan, tetapi sebaliknya bermula sekarang, jadi anda tidak akan diganggu oleh masalah pundi kencing di kemudian hari. Saya penyokong kuat ubat pencegahan dan saya benar-benar percaya, yang melakukan senaman Kegel akan menguatkan otot lantai pelvik anda. Lantai pelvik adalah kawasan sokongan untuk pundi kencing dan ia membantu menutup lubang.

Saya akan menggalakkan mana-mana wanita yang yang membaca artikel ini untuk mula bersenam faraj anda, supaya anda boleh melindungi diri anda daripada mendapat jangkitan faraj dan membantu mencegah masalah masa depan dengan pundi kencing anda. Ia adalah bijak untuk mengambil pendekatan semula jadi untuk penyembuhan badan anda, dan bukannya menggunakan ubat-ubatan toksik atau pembedahan. Saya mempunyai terlalu banyak kawan-kawan, yang mempunyai komplikasi yang boleh membawa maut selepas pembedahan mereka dan saya tidak mahu itu berlaku kepada anda.

Jika kita semua membuat pilihan untuk kembali kepada cara yang semulajadi hidup dan makan, hidup kita akan bertambah baik. Wanita, ini adalah peluang anda untuk mempunyai vagina yang sihat. Cuba fikirkan, dengan bersenam otot faraj anda, anda boleh mencegah penyakit yang boleh membawa maut daripada berlaku dan anda mungkin mempunyai kehidupan seks yang electrifying buat kali pertama yang pernah!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar