Kamis, 19 November 2015

Bio Mats - Gunakan Mereka Untuk Badan Sihat

Bio Mats - Gunakan Mereka Untuk Badan Sihat

Kita semua tahu bahawa gaya hidup moden adalah penuh dengan banyak tekanan, pencemaran dan unsur-unsur yang tidak sihat yang membawa kepada banyak toksin mendapat terkumpul dalam badan kita. Ia adalah penting untuk menyahtoksik tubuh kita secara tetap supaya sistem itu bersih dan sel-sel dalam pelbagai organ dapat berfungsi dengan baik. Sebahagian daripada bahan-bahan buangan yang dihasilkan setiap hari dikeluarkan melalui proses biasa perkumuhan, tetapi ada hal-hal lain yang lebih degil dan dari masa ke masa melekat diri kepada kolon dan adalah sukar untuk menghapuskan. Ini menyebabkan masalah sembelit, lesu dan berat daripada berat badan dari masa ke masa yang seterusnya akan membawa kepada masalah kesihatan yang lain.

Sel perlu disimpan bersih dan persekitaran yang beralkali bagi mereka untuk melaksanakan pada tahap terbaik. Mereka perlu mendapatkan yang terbaik daripada nutrien, ion negatif dan pencemaran persekitaran yang bebas untuk memastikan mereka dapat menjana semula dengan cepat dan terus untuk memberi makan kepada organ-organ badan yang lain dengan oksigen yang diperlukan dan nutrisi secara konsisten.

Oleh kerana kita tidak berada dalam hubungan secara langsung dengan persekitaran semula jadi yang baik seperti air terjun, pantai dan zon bebas pencemaran lain, badan kita memerlukan sesuatu yang boleh menawarkan sel-sel badan kita suasana yang tepat dan yang boleh dicapai dengan menggunakan tikar bio sesuai. Tikar bio mempunyai kombinasi tepat ion negatif, sinar inframerah dan kristal yang dapat memberikan sel-sel dengan persekitaran sihat yang diperlukan ia menjangka.

Tikar Bio adalah mudah untuk digunakan dan telah menjadi terkenal kerana tindakan mudah mereka yang meningkatkan motivasi sel-sel badan. Sumber-sumber lain sinar infra merah seperti sauna tidak dapat menyediakan pelbagai jenis sinaran gelombang panjang dan hanya sekali pandang berkesan. Sinaran gelombang panjang tikar bio dapat tenggelam jauh ke dalam sel-sel badan dan memberi tenaga kepada mereka. Ini bersama-sama dengan kehadiran ion negatif yang menarik keluar unsur-unsur kurang wajar dalam sistem dan kuasa kristal amethyst itu memberi orang itu suatu sistem penyembuhan kesihatan keseluruhan yang lembut pada badan dan tidak mempunyai apa-apa kesan sampingan yang tidak menyenangkan.

Sama seperti produk detoksifikasi badan yang lain dan yang lebih baru seperti pembersih kolon, makanan tambahan herba dan sebagainya, tikar bio terlalu layak untuk mencuba dan anda akan akan terkejut dengan keputusan positif yang anda boleh mengurus selepas beberapa ketika. Jika anda tidak mengalami apa-apa peningkatan, anda sentiasa boleh menghapuskan mereka dan beralih kepada kaedah anda cuba dan diuji penyembuhan.

Hakikat bahawa mereka telah terbukti memberi manfaat bagi sesetengah orang adalah menunjukkan potensi mereka dan itulah sebabnya mereka adalah bernilai cuba.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar